25/9/10

Λευκή και μαύρη μαγεία


Καρφιτσωμένες κέρινες κούκλες, κόκαλα νεκρών, μαύρα κεριά, πεντάλφες και ξόρκια... Με αυτά μεγάλωσε και έμαθε να ζει μια 48χρονη γυναίκα από την Πάτρα, η οποία θέλοντας να ξεφύγει πια από τα δίχτυα της μαύρης μαγείας, κατέφυγε στην αστυνομία για να ζητήσει βοήθεια!Τα όσα εξιστόρησε η Σούλα Α. στους αστυνομικούς της Ασφάλειας Πατρών ξεπερνούν κάθε όριο λογικής, καθώς -όπως ισχυρίστηκε- όλη τη ζωή της η μητέρα της προσπαθούσε να την κρατήσει «δεμένη» στα σκοτεινά μονοπάτια της μαύρης μαγείας.Με δάκρυα στα μάτια η απελπισμένη γυναίκα και μητέρα τεσσάρων ανήλικων παιδιών, βλέποντας πια ότι η ζωή της κινδυνεύει, πήγε στην Ασφάλεια και τα πρώτα λόγια που ξεστόμισε ήταν αρκετά για να τραβήξουν την προσοχή όλων.«Η μάνα μου βάζει στο φαγητό κόκαλα νεκρών... Φοβάμαι για τη ζωή των παιδιών και του άνδρα μου. Είναι ιέρεια του Σατανά» ανέφερε στους έκπληκτους αστυνομικούς και πρόσθεσε:
«Από 4 χρόνων ζούσα στο σπίτι μου με τη μαύρη μαγεία.Για όποιον νόμιζε ότι ήθελε να τη βλάψει ή δεν τη συμπαθούσε, η μάνα μου του έκανε μάγια.Μπορεί να μην τα πιστεύετε αυτά, αλλά υπάρχουν.Οπως υπάρχει το καλό, υπάρχει και το κακό».

Ξετυλίγοντας στη συνέχεια την ιστορία της, τους είπε: «Η μητέρα μου μια ζωή έκανε μάγια. Ακόμη και σε μένα και στην οικογένειά μου. Ο άνδρας μου, 37 χρονών, υγιέστατος, έπαθε δύο εμφράγματα. Πήγα να χάσω και τα τέσσερα παιδιά μου. Βρήκα γύρω από το σπίτι μου χυμένα λάδια».

Σύμφωνα με τη 48χρονη Σούλα Α., για να κάνει τα μάγια που έχει κάνει κατά καιρούς, η μητέρα της έχει προχωρήσει ακόμη και στη σύληση τάφων. «Πάει και ανοίγει τάφους. Κι αυτό που κάνει είναι ιεροσυλία. Δεν κάνει. Ας αφήσει τους νεκρούς στην ησυχία τους, εκεί που είναι. Η γυναίκα αυτή είναι αδίστακτη. Χρησιμοποιεί σκοτεινές δυνάμεις και μπορεί να κάνει τα πάντα προκειμένου να σκορπίσει το κακό».

Στο εύλογο ερώτημα γιατί η μητέρα της να θέλει να βλάψει ακόμη και την ίδια της την οικογένεια, η 48χρονη απέδωσε την αποτρόπαια συμπεριφορά της στο διαταραγμένο ψυχικό της κόσμο.

Η ίδια, μιλώντας στην τοπική εφημερίδα «Κόσμος», επιπλέον υποστήριξε ότι καθώς ζούσε από μικρή σε ένα σπίτι που τα μάγια ήταν καθημερινή ρουτίνα, ξέρει κι αυτή από αυτά και -ούτε λίγο ούτε πολύ- μπορεί, όπως ισχυρίζεται, να αντιμετωπίσει τη μητέρα της με τα ίδια «όπλα». Δηλαδή, με τα μάγια. «Αλλά παρά τα όσα έχει κάνει, δεν παύει να είναι μάνα μου. Δεν θέλω να της κάνω κακό» είπε και ξεσπώντας σε λυγμούς ανέφερε: «Εγώ πήγα και εξομολογήθηκα. Αλλά η μάνα μου χρειάζεται βοήθεια».

Από τις μαρτυρίες της 48χρονης, αυτή που φαντάζει εξωπραγματική αφορά τον ίδιο της τον πατέρα, στον οποίο (κι αυτόν) η μητέρα της όπως λέει έκανε μάγια.

«Ο πατέρας μου έχει πεθάνει εδώ και επτά χρόνια. Δύο φορές που ανοίξαμε τον τάφο είδαμε ότι δεν έχει λειώσει καθόλου το σώμα του. Ούτε τα μαλλιά του. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά όταν ζούσε η μάνα μου είχε πάρει από τάφο ανθρώπινα κόκαλα, τα έλιωσε, τα έκανε σκόνη, και του τα ανακάτεψε στο φαγητό του».

Οι άνδρες της Ασφάλειας, παρά το αρχικό σοκ που είχαν υποστεί, της κατέστησαν σαφές ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, καθώς δεν κατηγορείται για αξιόποινες πράξεις. Η ίδια εξετάζει πλέον σοβαρά το ενδεχόμενο να προσφύγει στη Δικαιοσύνη.
Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ύφος του κάθε μηνύματος οφείλει να γράφεται σε κόσμια πλαίσια χωρίς προσβολές, ειρωνείες και προκλήσεις προς τα μέλη και προς τους επισκεπτες του site αυτου.